Disciplin

Började skriva ett inlägg i riktig Anna-anda. Men suddade nu ut allt. Insåg att det var pretty boring att läsa. Gillar mitt nya jag som slänger i
 
 
n coola engelska uttryck.
 
Mitt inlägg som jag suddade ut handlade om hur tråkigt min disciplin är mot mig. Att vi inte alls är vänner blablabla
Men istället för ett sånt jag-mår-sämst-i-hela-jävla-världen-inlägg skriver jag nu ett jag-mår-så-jävla-bra-och-jag-kommer-klara-alla-tentor-som-bankar-på-mig-just-nu-fan-vad-bra-jag-är!
 
Sååå! Nu ska jag plugga, ska bli roligt att utmana mig själv med tentaplugg nu i en vecka, konstant, inget stopp! Jag borde börjat tidigare, verkligen, men inget att göra åt saken nu. Vafan, jag är awsome. Detta kommer gå bra, bara jag får tummen ur och börjar nu!
 
 
Kolla jag fick två tummar ur när jag ansträngde mig! Vilken lycka
 
Kommentera inlägget här: