Hunger Games Night

Igår var jag, Pia, Louise och Martina i Växjö för att se första och andra filmen utav trilogin Hunger Games. Första filmen tyckte jag var jättebra när jag såg den på bio förra året. Och den var lika bra nu med, och andra filmen får jag erkänna var faktiskt också jättebra. Men vi tyckte nog alla att det skulle vara lite mer (läs mycket mer) Liam Hemsworth. Han är ju gåven sänd från himlen till den kvinnliga rasen. Och kanske den manliga om man är lagd åt det hållet. Men hur snygg är han inte då?! Nää världen är inte rättvis ibland, för jag kommer ju aldrig träffa den här mannen. Och just nu är inte mitt liv fullkomligt förrän jag ser honom och tar på honom.
Det var en del tjejer igår, småtjejer, som var fullkomligt saliga över den här premiären. Vi fyra var mer likgiltiga, inte riktigt i den extas som småtjejerna var i. But I can see where they're coming from!
 
 
Nääääääeee! Nu ger jag fan upp.....
 
Kommentera inlägget här: