Lördagskväll

Klockan är kvart i fem när jag skriver detta och det är redan kolsvart ute. Blir så trött. Paddocken hade frusit idag med så rida var ju bara att glömma och aldrig i livet att jag sätter mig på den där mördarmaskinen i skogen. Det ska vara fyra stabila väggar runt oss när jag ska sätta igång honom till våren.
Pratade lite med en kvinna på jobbet som tipsade mig lite inför säsongen, om att jag kan byta bett till ett smalare och att jag ska sätta upp små mål på vägen. Det är bra att ha folk på jobbet som är så hästkunniga. Båda mina produktionschefer har hästar, till fördel för mig kanske ni tänker! Ett utmärkt samtalsämne tänker jag!
 
På min lediga dag, som jag delvis spenderade med min storasyster i skogen, så har jag köpt mineraler till mitt monster, varit hos mitt monster, fått besök av Laura och Becka och kollar JVM. Till Sveriges besvikelse sumpade killarna chansen och looooosade. Så jag har parkerat mig i mamma och pappas säng och tänker göra något som jag aldrig gör. Nämligen kolla in musikvideos. Åh så kul!
 
HEYHEY
Kommentera inlägget här: