FjollAnna

Det blir mycket bloggande idag. Skrev nyss till Nils "Är så uttråkad!" Men det är jag faktiskt inte, jag blir sällan eller aldrig uttråkad. När jag säljer hästen kommer jag nog bli det. För det finns för mig alltid saker att göra, det är underbart! Tänk att alltid leva i ett ständigt projekt. Det händer alltid något, man blir liksom aldrig nöjd. För så fort du blir nöjd (nu snackar jag inte abstrakta, dumma saker utan nöjd med livet som en stor gåta) då blir du uttråkad!
 
Nu till något helt annat!
 Jag vet att jag kan uppfattas som cool, hård, tuff och anmält bäst! Men, stort fett men, jag älskar mesmusiken. Och det är den som keep me going. Jag älskar liksom att leva i den där rosa drömbubblan. Min pojkvän älskar att påpeka det. Men jag bryr mig inte! Jag fullkomligt smälter av tanken på romantiska komedier och lyckliga slut med cheesey musik.
 
Så nu ska ni få ta del av musiken som jag drömmer mig bort till just nu. Föreställ er mig, mockandes i stallet, lyssnandes på denna musiken och intervjuar mig själv. HAHAHA! "Jaha Anna hur känns det att bli den yngsta någonsin att bli uttagen till landslaget och få rida OS om tre år?"
 
JO TACK DET KÄNNS JÄVLIGT BRA!
 
 
Kommentera inlägget här: