Ekorrmördare

Nu kommer det, det efterlängtade inlägget om hur jag Anna Nilsson dödade en stackars ekorre. May he rest in peace!
 
En kväll när jag skulle ut till hästen satte jag mig i bilen, helt omedvetande om vilket öde som skulle drabba mig endast minuter senare. När jag kommer körandes och spelas ashög musik (Demi Lovato, drömmer mig bort att det är jag som sjunger och att alla älskar det). Plötsligt ser jag något som ligger mitt på vägen, det är mörkt ute och jag hinner knappt reagera på det döda kadavret.
 
Men nyfiken som jag är bestämmer jag mig för att packa tillbaka för att inspektera djuret nämre. Jag backar och backar, det går lite hit och lite dit. Inte helt rakt då, så tanken på att jag snart kommer backa på djuret slår mig.
Helt plötsligt gungar det till i hela bilen. Då har jag backat på ekorren, stackars ekorren huvud blir helt mosat.
Jag skriker högt och messar genast första personen på telefonen som kommer upp. Stackars Becka får bli den första att veta att hennes kompis är en djurmördare.
 
Så ja Sverige, jag backade på den ekorren och är fullt medveten om att hans familj aldrig kommer glömma det som hänt men en sak är jag ganska säker på och det är att han redan hade lämnat jordlivet innan jag blev inblandad.
 
Rest in peace lilla krabat!
Kommentera inlägget här: