God Jul!

Skriver ett inlägg direkt nu. Tänkte dela med mig av ett tentabesked jag fick igår natt/kväll. Min virriga men härliga lärare gav besked igår att hela klassen klarade tentan. Wiiihoo! One down one to go. Vilken bra julklapp. Det hade blivit en tråkig jul om jag hade failat på den och varit tvungen att plugga som en idiot igen fram till omtenta ngr dagar efter nyår. Men nu slipper jag det och den känslan är obeskrivligt skönt. Ska dricka lite extra julmust för att fira. 
Idag är det ju julafton. Jag gav Nils hans julklappar igår och han blev jätteglad. Jag öppnade sen min, jag trodde att jag gillade överraskningar men inte denna typen av överraskningar. Mådde nästan illa när jag sakta öppnade den lilla asken. Där i låg två konsertbiljetter till Gavin Degraw!! Jag har lyssnat mycket på hans musik i flera år och jag blev jätteglad! Så i mars ska jag och Nils upp till Sthlm och bo på Sign och gå på konsert tillsammans. 
Hittills har denna julen varit lugn och fin, vilket klart ska ändras imon ;), massa god mat och vi har gjort massa godis och köpt lite klappar. 
 
Kommentera inlägget här: