NYÅRSAFTON!

Gott nytt år på er allihopa! (mycket roligare och bättre att säga gott nytt år än god jul, OM man inte säger gott nytt. Punkt, det är hemskt!)
 
Mitt huvud är liiiite efter idag, mer än vanligt ja. Totalt täppt i hjärnan av snor och min hals är inte alls med mig idag. Men det kunde varit mycket värre. Eller vänta, jag är kvar i Ljungby...
 
Ikväll vankas det middag för fulla muggar här hemma. Jag och mina tjejkompisar ska nämligen fira in det nya året med tre rätters och spel. Det blir nog en lugn afton, ingen är så supersugen på att dricka så att man tappar skallen. Det blir mest findricka. Kan ta bild på maten och lägga upp till er imon.
 
 
Igår var jag på ostbricka hos min fru, Martina. Där bjöds det på olika ostar och gott vin. Lite barn med och Bridget Jones. Det kallar jag en söndagkväll!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: