Julen 2012

God Jul på er alla sitter väl korrekt i denna juletid. Även om det inte är min absoluta favvofras. Det är glad måndag.
 
Julen 2012 kommer gå till historien på fler än tre olika sätt.
 
  • Vi har ätit alldeles för mycket äcklig mat. Vi ska snart till mormor och morfar, där blir det god mat. Det vet jag.
  • Vi skulle inte köpa ngr julklappar till varandra men som vanligt kommer mamma och pappa med "roliga klappar" till mig och Elin. Dem säger att vi är bortskämda. Skulle hellre vilja se på saken så här; Min mamma och pappa är ge-bort-galna. Mest pappa. Jag köpte faktiskt en grej till syrran med. Se bild nedan.
  • Elin och jag låg i min säng och kollade sista avsnittet av julkalendern! Skitbra!
  • Jag somnade till Kalle Ankas jul. Igen.
  • Jag vann på Bingo Lotto!!! Hell YEAH! 100 kr... Nils vann en ny lott.
  • Var och shoppade kläder till mig själv dagen före doppardagen. Det var kul!
Kommentera inlägget här: