Träningsdeprimerad

Är det ett ord eller? Det borde vara det! Så arg som jag var på denna träningen ikväll har jag inte varit på länge. Hästen vägrar, stannar och sparkar. Jag som trodde att vi hade kommit över detta. Men tydligen inte. Dessutom är det tävling på lördag, så det är bäst för honom att han skärper till sig.

Ligger i sängen nu iaf efter en lång dusch. Lyssnar på Melissa Horn och Ron Pope, som vanligt. Dem kommer få mig på rätt humör :) Lagom tills sömnen slår till och jag snarkar gott som en liten gris ;)

Nu kommer det en bildbomb från veckorna som har gått. Iphonebilder dessvärre!

a

Nina på ett av våra möten, så fin så

a

Pannkakskväll med Anton

a

Våffelkväll med Anton

a

En vacker dag glömde Ida att lägga i handbromsen, så bilen rullade fint och obemärkt ner för uppfarten och ner i hagen

a

En del festande har vi hunnit med också! Detta är en bild från min, Pies och Beckas kväll ute i Jkpg. MRTN djade och vi dansade

a

En kväll var jag hos Becka och myste massa med Freja :)

a

Det har blivit en del innebandy den senaste tiden. Denna gången var Amanda och hennes pojkvän Daniel med och kollade

A

När man kommer till stallet kan man vara rätt säker på att man möts av en springande hund med en pinne i munnen som gör allt för att du ska kasta den. Om och om och om igen...

 

 

Kommentera inlägget här: