Hard work

Just nu ska jag sova tills jag vaknar (räknar med att det blir runt elva, kanske tolv). Det är en trött Anna som ligger i sängen och lyssnar till ljuva toner tillhörande ingen mindre än Alice Berntsson, tack för den fina videon du la upp på din blogg. Jag lyssnar på den om och om igen :)

Denna veckan har inte utmärkt sig mer än den förra och veckan som kommer, den kommer troligen inte heller utmärka sig markant. Det enda som var spännande och lite skrämmande denna veckan var att Cas slet sig i transporten, slängde sig i panik ut och sprang in i skogen. Glad hästägare (not) som jag är tog jag bestämda kliv efter och fick till slut honom att lyda. Vilken häst!

Tänker på framtiden, som alla andra sena nätter.

a

mmm rumpa


Anonym:

hehehe. söt du är Anna!! :)

Alice:

jag som skrev förra... hehehehe :)

Kommentera inlägget här: