Högt älskade läsare

Det är hög tid för mig att tacka för mig och ta mitt pick och pack och dra mig tillbaka. Tiden med bloggen har väl varit upp och ner. Kan väl inte säga något så personligt som att den har skapat och format mig som människa. För det är inte sant. Men jag känner nu att denna tiden som beskrivs i bloggen är förbi mig. En stor bidragande faktor till mitt abrupta avslut är uppbrottet med Viktor. Jag orkar helt enkelt inte gå tillbaka till en blogg som innehåller så mycket minnen och så mycket känslor. Jag vill se tillbaka på den tiden med stolthet och kärlek. Jag ångrar inget och jag ser ljust på framtiden.

Nu får ni inte gå och tro att jag har blivit en ny människa. Det har jag absolut inte! Jag bara känner att jag har vuxit upp lite. Det är lite sorgligt. Jag lämnar nu tonåren och gymnasietiden bakom mig och tar en hel del underbara minnen och vänner med mig. Om någon därute har en krumelurpiller (sånt som Pippi har, feel free to share!).

Men jag ska faktiskt inte sluta blogga om ni trodde det! Ha, där lurade jag er allt! ;) Jag har ju så klart skaffat en annan blogg. Och när den har renoverats och blivit fin ska jag berätta för er vad den heter och så vidare. 

a

Mikael:

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Kommentera inlägget här: