Packar inför Rom

Japp, idag är dagen då Anna nästan har packar klart! Hon har lagt fram alla kläder hon ska ha, slängt det som måste tvättas i tvätten och hon har fixat med alla toaartiklar. Kom på nu att hon glömt skor, smink och hårsaker. Skit! Får jag fixa imon :) Men jag har kommit en bra bit på vägen.

Känner mig riktigt duktig idag. Gick upp halv sex och åkte ut till hästen. Jag tävlade i Älmhult idag och det gick helt okej för att vara första riktiga tävlingen för denna säsongen. Han kändes fin! 

Kom hem vid tre och har gjort filon ( filosofiläxa), engelska och tänkt på franskan. Jag har till och med duschat och gjort en hårinpackning! Det ni :) Om en liten stund ska jag till Manny. Hon ska få klia mig i håret. Haha. Vi ska se på film och bara mysa.

a

 

Kommentera inlägget här: