NU JÄVLAR!

Bloggen är igång igen gott folk!!! Jag har fått massor utav förfrågningar om varför bloggen är nere (tre st). Frågan kan jag tyvärr inte svara på, endast blogguden kan svara på det!

Jaha hur har ni haft det kära bloggläsare? Hoppas ni har haft en underbar vecka med massa plugg och regn. Det är vad ni förtjänar! MOHAHA Nee skojar bara ;)

Jag har varit i Rom, om ni kommer ihåg. Den veckan bara flög förbi och vi kommer föralltid ha Rom i våra hjärtan. Nästa resa planeras för fulla muggar. Jag har redan lagt fram lite kläder och skor ;) Denna gången blir det nog inte lika avskallat på klädfronten. Vi är ju trots allt några breddgrader högre upp än Rom. Men vi håller tummarna för fint väder.

Vad gjorde jag i Rom då?

Joo! Vi har sett massa gamla hus, ruiner, parker, fontäner, statyer, Vatikanstaten, åkt buss, åkt taxi, ätit god mat och shoppat lite. Vi gick ca två mil om dagen och det kändes när Martina tog av sig sina skor. Hihi.

a

Härliga gänget på Spanska Trappan

a

Fina Manny vid Forum Romanum

a

Glada Bex vid Vatikanstaten

 

Jag har massa bilder från Rom, men orkar inte ladda upp alla nu. Haha, kanske gör det en vacker dag. Men än så länge får ni nöja er med mina fina kompisar :)

 

alice:

Det var driftfel i kodmallen och på blogg.se som gjorde så bloggen inte funkade!



och iih, ni verkar ha haft det gött i Rom! :)

Anna:

Aha ok :)

Kommentera inlägget här: