Mexicano

Då var denna helgen typ över. Vad menar hon, tänker ni kanske då. Det är ju bara lördagkväll. Men imon bär det av till Älmhult för årets första lokala tävling. Ska bli superroligt! Därför ska jag gå och lägga mig tidigt.

Igårkväll var det studentfest. Det var super! (dagens ord är nog super). Vi hade iaf väldigt roligt. Först var vi hemma hos Anton och förfestade lite med Tequila och några öl. Vid halv åtta drog vi oss till Harrys där en utsökt tacobuffé väntade. Jag måste erkänna att jag var rejält full redan då och att äta blev ett rent nöje. Jag och Nina sprang fram till maten och hamnade då först i kön! Awsome. Senare drog vi till Anton igen och fortsatte festen, ingen aning hur länge vi stannade där tills vi hälsade på hos Allen och senare ner till Harrys igen. Fy vilket farande! Kan ju säga att jag och Nina var bäst på att cykla min cykel igår.
Klockan ett somnade jag gott hemma hos Viktor.

Idag har jag tagit igen all energi och är på topp igen ;) haha nee väldigt trött. Förutom att vara hos hästen har jag och familjen varit ute hos farmor och farfar i deras sommarstuga. Det var trevligt. Grillat och kusin gjorde den kvällen. Måste säga att jag tycker mycket om dem :)
Kommentera inlägget här: