In schhuuulee

Fyfan vilken vecka jag har haft. Ska hem och gråta så fort jag kan! Bryter ihop vilken sekund som helst. Stress stress stress. Det här får vi eftersom vi åker på två resor. Imon drar vi till Paris och inte ens då kommer jag kunna slappna av för när jag kommer hem har jag två prov om dagen, tre dagar! Tack lärare av sunnerbogymnasiet, ni är bäst! Not...

Jag har skrivit nationellt prov i matte nu iaf. Jag hoppas jag får g så jag kan släppa skiten och leva vidare. Kommer nog sitta där på nästa mattelektion och bita sönder min naglar av nervositet. Nu har vi ätit och suttit lite i biblioteket. Jobbar med mitt franskaarbete som vi ska hålla nere i Paris. Hoppas Kerstin är nöjd efter detta. Förstår ni hur skoltrött jag är?! Jag äter hellre en död plattfisk än är i skolan! Så illa är det. Jag städar hellre toaletten med min tandborste och borstar mina tänder efteråt än att vara i skolan.

Ikväll är det en liten klassfest hos Olof med grillning och sånt :) Det kommer bli världens bästa avslut på denna veckan. Vi hörs sen! :)

 

a

Becka och jag i Rom! Röda och glada

Kommentera inlägget här: