Varning för deppinlägg!

Jag vill inte dra ner er i skiten. Så läs inte om du redan är depp.

Jag har haft dagen från helvetet, jag har suttit och pluggat från klockan nio tills nu och vi är inte klara än. Jag hann inte träna ikväll så Ida hoppar Cas, tack så mycket för hjälpen <3. Men jag blir så himla ledsen när jag inte får rida Cas på träningarna och måste be någon annan. Jag har knappt ätit idag. För det hinner jag inte med. Som tur var kom Viktor hit och lagade mat til mig. Har hunnit duscha. Och plugga matte. Men mest skrivit på dumma redovisningen! Jag hatar skolan just nu som bara öser massa grejer över en. Jag hatar hatar hatar skolan. Jag kan knappt vänta tills vi tar studenten och man äntligen är fri. Jag mår verkligen dåligt av att sitta inne så här en hel dag. Jag som är van vid minst två timmar ute i frisk luft. Känner mig som en instängd fågel i bur. Inte alls kul! Plus att börjar redan nu bli nervös inför redovisningen imon. Vi ska hålla tal i 20 min. Tio min var, men ändå. I aulan. Helst ska man kunna det utantill. Suck. Döda mig nu snälla. Jag orkar inte mer.

Jag gillar inte att jag inte hinner med mina kompisar eller min häst. Det drar ner mig totalt. Så skicka gärna en gad hälsning. Så räddar ni mig från detta slaveri. Sudda ut molnen på min himmel och ge mig sol!

a

Imon är all skit över. Då ska vi fira!

Kommentera inlägget här: