Rom

 

Idag har jag skrivit idrottsprov. Och tack vare min kära mamma gick det vägen. Ni undrar kanske varför? Joo, hon satt och förhörde mig en timma igår på alla slags hälsofrågor som hon kunde komma på. Sen satt hon och kommenterade häftet, allt var ju antingen fel eller dumt eller så lade hon till ett helt tal om vad hon tyckte var viktigt. Jag somnade runt halv elva. Det var inte uppskattat då jag fick häftet i ansiktet. Sen gick jag och la mig. Det var underbart.

Ikväll är det träning som gäller. Morfar ska hjälpa mig med hästen eftersom mamma ska träna och pappa är någon annanstans i Europa.

Idag har vi pratat och planerat vår resa till Rom! Det kommer bli skitroligt, längtar till solen och längtar till ett annat land. Måste planera vad jag ska ha med mig.

a

a

Kommentera inlägget här: