Min kärlek

Idag trodde jag skulle bli ännu en tråkig dag efter skolan med massa plugg och så men inte! Viktor kom och hämtade upp mig sen åkte vi och köpte fika och var ute i naturen med bilen :D Så himla mysigt. Och så spontant. Fyllt spontanitetskvoten för denna månaden. Nu blir till att tråka sig lite på vardagarna och sen ha lite roligare på helgerna ;) haha

Det var jättemysigt. Vi stannade vid en sjö mellan Guddarp och Vittaryd och tittade lite och fikade. Sen somnade jag på vägen hem. Men jag kände minsann den där handen i nacken och ibland i min hand ;) Det var verkligen trygghet. Så underbart att vara tillsammans med dig och skratta och bara vara. Känslan av att kunna säga allt till dig och att du lyssnar. Vi kommer bli något stort en vacker dag, du och jag.

Här kommer lite bilder på mitt hjärta. Detta tkr jag representerar Viktor :) Det var även de enda bilderna jag kunde få tag på på FB ;) haha

a

a

aaaaaa

Sista bilden föreställer Viktor i min syrras skinnjacka som jag fick låna av henne midsommaren 2009. Det var en kväll jag sent kommer glömma. Fy fan vad roligt vi hade. Det är faktiskt sant att dem bästa festerna är på sommaren. Frågan är om dem bästa festerna inte är förbi en?

Jag och Viktor var iaf inte ihop då. Men han följde efter mig överallt och var typ som ett plåster ;) haha needå. Men han tog iaf på sig jackan och spräckte den nästan. Elin blev lagom glad. Kolla hennes kommentar ;)

Den där snubben blev min pojkvän 2 månader och 16 dagar senare och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. Du är mitt allt, vad skulle jag göra utan dig? Du får mig skratta varje dag och jag mår så bra med dig.

Nog med skryt om min underbara pojkvän. Jag är lyckligt lottad och jag ser många i min omgivning som också är det! :) Inte minst i stallet sprudlar kärleken! Pratar så klart om Oskar och Ida, Lina och Markus, Hanna och Felix och lilla Agnes håller sig till Baccis ;) haha
Sistag7h7:

Sistah:

hahaha "den där snubben" låter som en tjurig tant :P

Kommentera inlägget här: