Månadshoppning

Idag har jag och Cassen uppe i Sickinge och hoppade loss lite. Hoppade två st 80 cm och det gick helt okej, klart godkänt! Men mindre kul var ju att man fick vänta tills rumpan blev blå. Så jäkla segt. Jag hade kunnat ligga och gosa med min älskling i typ två timmar till... Sånt gör mig sur.

Men nu är jag hemma och har ätit. I väntan på att maten ska smälta, så jag kan ut och springa, så pluggar jag lite och kollar på tv. Är så sugen på att trycka i mig min B&J, men jag kan ju inte göra det innan jag har sprungit. Då kommer inte magen eller benen må så bra. Bättre att njuta fullt ut ikväll ist.

Förra söndagen missade jag och Viktor Solsidan. Så vi laddade hem vad vi trodde var rätt avsnitt. Men det visade sig vara sista avsnittet, alltså det som ska visas idag. Lite småkul att reta familjen att man redan vet vad som händer ;)
Kommentera inlägget här: