26/3 Du och jag

a

Igår, för ett och ett halvt år sedan blev jag och Viktor tillsammans. Jag ska berätta historien.

Det var en blåsig lördagkväll, den 26 september. Jag kände knappt Viktor. Han knappt mig. Jag tog min cykel och cyklade iväg till Viktors pappa där vi hade bestämt att vi skulle kolla på film. Jag hade baggyjeans, vit t-shirt och en halsduk på mig. Jag var ascool! Viktor med, lite. Kommer inte ihåg vad han hade på sig. Hoppas det inte gör mig till en dålig flickvän. Vi gick tillsammans ner till Filmlandet där vi hyrde en skräckfilm, Barnhemmet. Vi pratade bara lite allmänt tror jag. Frågade lite basic och pratade om vädret.

Jag var tvungen att gå rätt tidigt eftersom jag skulle tävla dagen efter. (Jag vann den tävlingen btw!, brukar alltid skylla på Viktor ;)) När jag stod där i hallen, redo att cykla hemåt satt Viktor där i trappan och tittade på mig med sina rådjursögon. Så söt! Haha. Sen frågade han mig om jag ville bli tillsammans med honom. Lite blygt sa jag ja.

Liten cheezey historia där från mig ;) Den bjuder jag på. Jag är ju så kär

Jag älskar dig Viktor ♥

Ville:

Du utelämnade det underbart underbara samlaget ;)

Anna:

hosthost! Det är sånt som man får fatta själv

Kommentera inlägget här: