110304

Godmorgon! Idag är ingen vanlig dag. Idag är det 19 år sedan Laura föddes. Det är helt otroligt hur gamla vi håller på att bli! Om ett år fyller vi tjugo. Vad hände? För bara ngr år sedan var det stort att fylla 15 år. Haha. Men nu vill vi fylla 20 och inte ett år till. Det räcker liksom där. Vem behöver fylla ngt annat? Det är isf 21, eller 24 eller 65. Men allt annat är ganska onödigt.

Idag gick jag upp halv sju. Det var helt otroligt hur jag ens bara kom upp. Men det gjorde jag :) Så nu sitter jag här och inget att göra än att vänta. Jag har även agerat väckarklocka till Becca och Viktor. Becca lät så söt när hon svarade. Haha medan Viktor faktiskt redan var vaken. Denna dag har jag inget speciellt inplanerat. Elin&Andreas ska bjuda på kycklingpaj, jag ska väl bidra med lite efterrätt. hehe... Sen vet jag inte mer om denna kväll. Imon hade jag ju planerat att stanna hemma. Eftersom jag skulle tävlat på söndag. Då skulle jag vara tvungen att gå upp fyra, halv fem. Men nu slipper jag det :) En positiv sak i allt.

a

Grattis Laura!!! :D

IssaTrönnblom:

vilken fin blogg du har :)

Kommentera inlägget här: