Vilket lov, sista vintern

a

a

a

a

Jaa, det var en minnesvärd pulkaåkning minsann. Tror jag håller mig till dem lite mindre backarna efter detta. Fy fan vad ont det gjorde att landa i det där första hoppet med Laura där fram :P

a

Firade nyår ute i Odensjö med goda vänner :) Festade även juldagen. Sen blev jag sjuk denna veckan så ingen mer utgång för mig inte. Men nu taggar vi ju till Daniel Adams-Ray!!!  :D

a

Cas fick en välförtjänt vila och har nu gjort det i ca tre veckor. Dags att sätta fart tänkte jag och satte igång honom nu i veckan. Det kommer bli massa jobb nu i vår men det kommer bara bli kul :) Lite arg kommer jag nog bli på honom.

 

a

Mitt lov har varit superbra :) Även om Martina inte var hemma och även om jag har jobbat. Jag har umgåtts med min underbara pojkvän.

Vi firade en mysig jul och stämning var på topp. Nyår kom med glada överraskningar och till slut, det jag väntat på. Manny kom hem! :D Träffade henne idag den lusen. Det var skönt att Zink hittade hem. Nu är jag hel igen :)

a

Nu hälsar vi en efterlängtad vår välkommen och gör plats för studenten och massa roliga resor!

Nya äventyr möter oss detta året och tillsammans klarar vi allt. Även om vi går mot olika håll är vi alltid tillsammans. Fast det är med lite blandade känslor jag lämnar skolan. Det är en så trygg plats med rutiner och kompisar. Nu ska man gå i kanske en anna skola, eller till ett jobb eller resa bort.

Men nu ser jag ljust på framtiden. Framtiden tillsammans med er :)

Kommentera inlägget här: