Lite avis

Det kan vara historiens coolaste par. Eller så är dem bara utomjordingar. Det skulle vara den mest rättvisa och självklara förklaringen. Jag älskar hans musik. Jag älskar hennes utseende. Dem är väl helt enkelt nutidens coolaste par. Caleb Followill och Lily Aldridge. Ni kan ju själva föreställa er honom svettandes på en scen med sin underbara raspiga röst. Samtidigt går Lily Victoria's Secret men senare på natten kommer dem hem och myser ner sig i soffan och äter take-away från hörnets kinesrestaurang. Haha här sitter jag mitt i natten och drömmer mig bort :D

Sen kommer jag på att jag har världens bästa pojkvän. Och jag tror minsann att han med kan svettas och sjunga ;)
Och vi jämför inte mig med Lily Aldridge! Någon rättvisa ska det finnas kvar i denna värld.

a
Kommentera inlägget här: