Jönköping med Manny

God morgon!

Det känns verkligen i kroppen att man har börjat gå upp tidigare. Hela jag har blivit piggare :) Det kan ju också bero på järn och energitabletterna jag tar på morgonen. Dem håller mig upp efter elva iaf och drar upp mig vid åtta, även på helgerna. Eller börjar man växa upp och bli som sina föräldrar. Fast jag kommer ihåg att man alltid gick upp tidigt för att se barnprogram och sånt på morgonen. Jag kunde sätta på tv:n vid sex på en lördagmorgon och bara sitta där tills en yrvaken pappa kom upp vid åtta.

Fast jag skulle ge vad som helst för att sova liiiite längre just nu. Viktor ligger bredvid mig (jag sitter i sängen och borstar tänder) och sussar sött. Han är så varm och gosig. Haha. Men de senaste dagarna har jag varit tvungen att gå upp innan halv nio. Skolan, projekt, resa osv. Visst låter jag busy? Inbiten bloggare typ. Funderar på att ha en bloggträff? Haha möt mig på pizzeria Adonis i Ljungby!  Fy vad hemskt.

Idag är det Jönköping som gäller. Med Manny :) I den blå bubblan. Vi ska först till A6 och sen hämta snorungen ;)

Kommentera inlägget här: