Gott nytt år alla!

Dålig uppdatering jag vet. Det blir så när man jobbar hela dagarna, har en häst och en massa hungriga kompisar ;)

Denna nyårshelgen har varit sjukt skön. Var ute i Odensjö igår. Det var mycket trevligt folk där ute, väldigt god mat som Agnes hade fixat och fina raketer (vi hade en iaf). Var hemma runt halv tre men somnade inte förens halv fyra. Det var totalt Viktors fel! Han sprang hela vägen hem till mig och med en isbit jämte sig är det inte lätt att somna.

Bilder på hela spektaklet kommer :P

Men det bästa på hela nyårsfirandet var att min älskade Manny ringde mig på vägen hem. Hon befinner sig just nu i Pancevo, Serbien. Som vanligt börjar jag gråta när jag får höra hennes röst efter så lång tid. Jag tänker på dig varje dag gumman och jag älskar dig. Jag hoppas din natt fortsatte bra och att jag inte fick att gråta alltför mycket :) Vi ses snart snygging.

a

a

Kom hem, kom hem, kom hem, kom hem, kom hem !

Kommentera inlägget här: