Daniel Adams-Ray

Åhh vad jag längtar! På lördag kommer Daniel Adams-Ray till lilla Ljungby och då är det feteutgång som gäller. Men denna helgen tror jag vi tar det lite lugnt, det blev lite för roligt där förrförra helgen ;) Men men, min förfest sket sig ordentligt. Pappa är boven i dramat. Skulle ju egentligen haft förfest. Men på lördagen visade det sig att det är tävlingskonvent uppe i Sickinge. Hemma halv åtta/ åtta. Då sa pappan min att det inte gick för sig att ha fest hemma. Det var ju helt omöjligt. Jaha, tänkte jag. Får väl bli någon annanstans då. Och tur var väl det :) Nu ska vi till Oa. Det kommer nog bli loco, vet inte riktigt vad loco betyder men det låter festligt :D

Men som sagt, idag bokade jag biljetter till lördag och det kommer bli awsome. Jag längtar som bara den tills jag står där och skriker med i Lilla Lady, Gryningspyromanen och Svart! Absolut bäst :) Lyssna nu på dem Ljungbyfolket!

a

 

Kommentera inlägget här: