Ayo technology

Jag sitter här i min godan ro i köket och tänker. För ett år sedan funkade inget teknik här hemma. Mobilen cpade, ingen iPod (hur överlevde man?), ingen mikro, PC:n behöver vi ju inte ens nämna... Allt var verkligen kaos. Men nu verkar det ändå som allt har rättat till sig. Ingen aning hur det hände. Jag har då inte köpt nya grejor. Däremot tar man gärna emot charity ;) Detta inlägg tillägnar jag nu mina älsklingar. Mobilen, iPoden och datan

a

Min älskade data som frisknade till för ca en månaden sen nu. Den har aldrig krånglat, den är tålig (jag är inte en försiktig människa), den är svart ;) och den är på tok mycket bättre än min gamla

 

a

 

Den älskade iPoden. Glöms aldrig hemma och uppskattas högt. Har funnits i mina ägor i ca två veckor. Det var min systers. Men nu är den min!

a

Mobilen, Sony Ericsson w890i
Har varit min i två år, ganska så exakt. Julklapp 2008. Den har faktiskt varit skitbra. Jag försökte byta till en ny nokia för två veckor sedan men icke. Saknaden blev för stor och älsklingen blev tillbakatagen ;)
Synd bara att jag har en fet spricka i skärmen och att den luktar hästbajs...

a

 

Kameran har jag haft sedan 2007, alltså i ca 4 år. Men den är fantastisk. Det är med den jag har tagit alla Paris, semester och festbilder med. Den är liten, enkel med en hel del talang ;)

 

 

Kommentera inlägget här: