110125

God natt alla där ute! Hur står det bara till?

Jag mår bara bra :), förutom en liten detalj. Jag glömde italienskan i skolan... Och vi ska ha test i det imon. Anna får helt enkelt ta fram sina superkrafter och lära in under raster och lunch. Det fixar sig nog. Italienskaläraren, Annika, är helt ok med. Hon var lite konsitgt (dum i huvudet?) i början men nu tycker jag faktiskt om henne. Dels för att hon har sagt att hon ska krossa vår franskalärare. Och hon är ju rätt söt som låter oss se på vår dramasåpa en hel lektion :) Dramat i skolan fortsätter...

Idag tränade jag uppe i Sickinge. Det är något med tisdagar där uppe asså. Alla ska rida där uppe då. Man får verkligen ha öron och ögon öppna så att man inte rider på någon, det vore ju hemskt. Speciellt med tanke på att Cas sparkar bakut lite då och då. Idag när jag skulle hoppa upp, bara några sekunder efter jag hade satt mig, flög han upp i luften med ryggen uppåt. Detta måste jag filma någon gång så att ni kan få se vad jag har vant mig vid. Jag är inte ens rädd för hans dampryck. Jag blir bara så trött och arg. Då ryter jag till och sparkar till honom, eller gör inget alls. Då tröttnar Cas med.

Tänk att det redan är onsdag imon, för att byta hästämnet för en liten stund. Det är sjukt vad tiden går fort. Snart är allt över. Jordens undergång är ju visserligen nästa år. Imon har ju alltså italienskaprovskitsak, men jag har även franskatal om franska gubbar och jobba med projekt med Manny lite efter skolan. Sen ska jag ner på stan för lite business. Sen är det fort hem och äta och ut till hästen. Imon kör jag själv, vi får väl se hur det går... Viktor ska med, så det går nog bra :)

Men nu ska jag sova. Godnatt alla! Pussåkram

a

Vad kommer ni att drömma om? Jag hoppas att jag drömmer om denna stranden med en solstol, en drink och gott sällskap.

Kommentera inlägget här: