110118

Jag måste bli mer uppfinningsrik angående det här med rubriker. Gosh vad tråkigt dem måste vara att tex se denna rubrik. "Jaha, ännu en dag i Annas liv som inte handlar om någonting alls" Någontingen som min mentor skulle säga.
Nej denna dag har väl inte heller varit något vidare. Jag hade sovmorgon, där snackar vi skööönt, sen hade vi två långa lektioner i skolan och en låång lunch. Tanken var att jag och Manny skulle jobba på projektis. Men det sket sigis. Nu har jag pluggat hela dagen och är fett less på allt med som har med skolan att göra.

Kul ska det ändå bli att representera språklinjen på öppet hus på torsdag. Kom gärna dit och titta på oss i våra fina togor, ställ lite frågor, svara på lite frågor, snackar lite med Zlatan eller varför inte bara chilla med världens coolaste människor? :) Och sen är vi ju lediga onsdag och fredag :D Förutom jag och Manny då... vi ska jobba med projektarbetet!

Nu ska jag plugga lite till. Sen ska jag sova tungt och skönt :) God kväll på er!

a

Kommentera inlägget här: