110116

Hej alla söndagsnjutare!

Vilken helg va? Om ni har varit i Ljungby vet ni hur vädret har varit. Regn regn och blåst. Men igår trotsade jag och Manny vädret och festade till det lite :P Eller så gott det går i Ljungby. Vi hade en riktig fest hemma hos mig sen gav vi oss ner på stan. Jag kan ju säga att det var skitroligt! Men vädret var emot oss hela kvällen och slutade med plaskvåta skor.

I fredags var vår franskagrupp samt spanskan och tyskan i Växjö för ett besök hos Linnéuniversitetet. Vilken meningslös dag må jag säga. Lärare som klagade på oss elever och på varandra. Vi hamnade efter alla andra franska människor och hade vår egna rundvandring i ledning av Kerstin. Woho! Sen dissade hon oss på eftermiddagen och tydligen åkte hem. Kanske en evil hämnd för att ingen kom på sista lektionen innan jul. Haha, lilla tanten då :)

Sen åkte vi hem och kollade på bio. Narnia 3 blev det. Jag hade inga förväntningar, därför var den nog bättre än väntat. Den lilla musen a la musketör var ju bäst. Så himla söt! Annars var filmen lite väl barnslig med ormar och dimmor som är rena ondskan...

a

a

a

Kommentera inlägget här: