110101

Det kommer kännas konstigt att skriva 2011 nu. Det brukar ta ett tag för mig att fatta att det verkligen är ett nytt år. För inget ändras, eller hur? Jag är samma tonåring som jag var igår :S

Sitter iaf och kollar igenom arkivet på min blogg. Jag gillar faktiskt min blogg. Men i skrivande stund kan jag ibland känna att, gud vad tråkig min blogg är. Vem fan vill veta hur högt jag hoppar med min häst eller varför jag inte gillar rosa?! Men jag inser att det faktiskt inte spelar någon roll, för om några år har jag detta att se tillbaka på. Tänk att mina barn skulle kunna gå in här och läsa hur deras ascoola morsa just blev deras ascoola morsa :D Skitkul!

Nu har jag ätit massa mat. Så jag blev trött. Skulle sovit men hamnade här i stället.
Idag har jag städat mitt rum och varit hos min  älskade surheest. Han har ingen aning vilken träning som väntar honom ;) haha!

Nu ska jag dra mig vidare till Viktor. Läste i arkivet från januari 2010, exakt den första januari. Då var jag också med Viktor och myste :) Detta kanske ska bli vår officiella mysdag. Oavsett var, eller vad som händer så ska vi alltid mysa denna dag :) Fast vad orkar man eg göra dagen efter nyår? Haha..

a


a

aa

a

a

a

a

a

a

a

a

a

a

a

a

a

 

Detta förklarar en liten del av mitt 2010. Mer bilder och förklaringar kommer ;D

Men det kan iaf sammanfattas så här

 

a

din skratt guide:

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

Kommentera inlägget här: