Obsessions

This is my obsessions! right now...


a

a

aaa

Mihii! Jag andas, lever och sover Glee! Jag bara älskar denna serien. Den gör mig så glad och är verkligen ett superbra sätt att komma ifrån verkligheten lite. Är inne på avsnitt 16 nu. Sen ska jag se dem igen, och igen, och igen

 

 

a

 

Te, the, thé, T! Jag älskar te. Jag dricker minst tre koppar varje gång. Det bästa är att det är nyttigt (eller?) och det hjälper min hals när den gör ont. Det bästa som finns (nästan) är att krypa ner i min varma säng, sätta på Glee och dricka te. Med massa honung i. Och det ska vara blåbär, vanilj, forest fruit eller plain green ;)

 

 

a

a

a

 

Det bästa med denna våren kommer bli alla resor vi ska göra. Om man räknar bort från att vi nu tydligen ska få betala lite... kommunen sucks! Men vi som läser språk ska iaf få åka till Paris och till Rom :D Det kommer bli skitroligt. Älskar att resa och speciellt till varma länder. Språket, kulturen och naturen är så annorlunda. Plus att människorna alltid är så glada och trevliga. Verkligen inte som i Sverige.

Den 28:e juni drar vi ett gäng till Gbg och lyssnar på Coldplay, Where the action is. Det kommer bli skitroligt! Hoppas på att vi åker upp en dag tidigare så att vi kan slappa och shoppa och bara ha en liten minisemester :D

 

Kommentera inlägget här: