Min vecka!

Jaha hörrni, nog med att det är sportlov. Här ska det hinna göras andra saker med. Inget sovande eller slappande. Bara rent sportande från vår sida, Anna&Cas. Samt Annas ben har börjat komma igång. Kul! Nu ska ni få läsa om hur min vecka kommer se ut, så här kommer min veckans-to-do-list:

  • Städa mitt rum. Suck, hur många ggr ska detta göras? Jag städade förra månaden
  • Städa garaget. Nu menar jag ju bara min sida. Min hästsida. Gnägg
  • Plugga, plugga, plugga...
  • Idag ska jag upp till Sickinge, springa en liten runda. Imon ska jag rida ut samt springa en runda. På onsdag är det hoppning uppe i sickinge, inget springande. På torsdag ska jag rida ut och springa en runda. På fredag rider jag nog med ut och springer lite. I helgen får jag se, kanske låter Cas vila någon dag och ger mig själv en stor klapp på huvudet. Men bara om jag klarar denna veckans träning.
  • Brunch med tjejerna imon! Mycket viktigt!
  • Bio med Laura ngn dag.
Ja, det är väl typ så här min vecka kommer se ut. Håller er uppdaterade om ngt annat skoj händer. Annars är det så här jag kommer leva. Just nu undrar ni kanske då?! Just nu ligger jag i min säng, lyssnar på lugn musik och äter frukost :) Ska komma på vad jag ska göra först idag. Antingen ner på stan, hämta ut ett paket eller ut till hästen. Måste till farmor och äta vid ett. Hmm det blir nog att ligga kvar här lite och sen pallra mig ner på stan :)




Kommentera inlägget här: