Kompishyllning

Detta är ingen blogg om min kärlek till Manny, det kan kanske tyckas så ibland. Då ber jag om ursäkt för min lack of fantasy. Det var inte alls meningen. Min blogg ska ju ändå handla om mig och mitt superduperintressanta liv. Men eftersom den där kamelen är en stor del av mitt liv. Sad but true ;) Nee skojar bara, älskar min Manny, min enda läsare och den som verkligen förstår min dåliga humor. Eller skrattar du bara för att vara snäll. Så detta inlägget är för dig Manny :)

a'

Det här ett typiskt Anna-och-Martina-moment. Goes something like this

"Höhö, kolla vilken fin och proffsig bild jag tog. Goooosch! Jag är duktig, seriöst."

"mmmm, vääääldigt fin Martina. Jag försöker verkligen läsa den här kartan här!"

"Men titta då Anna, titta vilken fin bild jag tog. Ser du killens rumpa på den?"

"Moget Martina, verkligen! Du borde blogga om det"

"Du har såååå rätt! Jag borde skaffa en blogg."

 

 

a

"AaaaaaaaAAaaahhh! Anna, kan du ta bort svampen mellan mina tår? "

"Nee fy vad äckligt!"

"Men snälla! Det kliar ju så in i bängen. Vilket påminner mig om den gången när jag hade...."

"NEJ! Jag vill inte veta!!! Jag tar det!"

"Åh tack Anna, du är en ängel"

"Jag vet Manny, men ikväll är jag polis"

 

 

a

 

"Haha, du har inget godis!"

"Nej jag vill inte ha något godis heller! Jag har morotsstavar med mig och ett glas vatten med en gurkbit i!"

"Mohahahaha, fy vad äckligt. Du förtjänar ändå inte godis"

"Varför säger du så?"

"För du uppskattar inte det! Du bara klagar på det och inser inte det goda!"

"Jaja, whatevvvaa Anna. Nu börjar filmen wtf! ..... Ge mig en salt flaska!"

becka:

HAHAHHAHAHHAHAH humor ftw!

QueenB:

HAHAHHAHA humor ftw!

Kommentera inlägget här: