Happenings v.6

Det har hänt en del i helgen. I fredags var det studentfest med tema Jorden runt! Det var riktigt festligt. Jag var misslyckad sydafrikan. Jag såg en del fransmän, en norsk, två flaggor, indier och massa annat roligt. Helfestligt som sagt :D Köket får därför 3/5 afron. Det var nog helt okej eftersom det inte var så mycket folk där. Då kan man ju röra sig och prata med folk. Trevligt :)

a

a

Igår lagade vi fyra lite mat och kollade på film. Det blev kycklingpaj med sallad. Helt själv gjorde jag det, med lite hjälp från Manny ;) Det blev ganska bra, inte som när pappa gör den men om jag gör såna här framsteg i framtiden så kommer min paj till slut vara mycket bättre. Vi kollade på Megamind, den är askul! Verkligen en film jag älskar. Hans humor är så min humor :D Lite barnsligt eftersom han är en blå alien, vattenskalle och bockskägg. Plus tecknad.

Idag har varit en hemsk dag på många sätt. Det roligaste idag var när jag städade ur min garderob. Så kul hadfe jag. Klart att vakna upp bredvid älsklingen aldrig sitter fel. Att åka upp till sickinge och trängas med ponnyer och stora hästar är inte heller fel. Men nu sitter jag iaf här och ska plugga vidare. Tänkte bara ha en liten paus. Har kollat igenom matteprovet vi ska ha på fredag. Ska göra lite franska nu sen filosofi tills jag somnar.

 

Kommentera inlägget här: