God måndag alla!

Hej allihopa! Idag har varit en omtumlande dag på många sätt. Jag har begravt gamla känslor, jag har släppt fri lite endorfiner och jag har sått nya frön. Med andra ord har jag lagt matteprovet bakom mig, (eller nästan för att jag vet att jag kommer få göra om det snart... det skriker ju IG om mina matteskills tydligen :( och jag som fattade allt igår, typiskt att få en blackout när man skriver provet. Men whatever, bara jag får G så!), jag har tränat, därav endorfinfrisättningen ;), jag har även tagit upp kontakten med en gammal ridlärare. Eller hon är inte gammal, men det var ett tag sedan jag tränade för henne. Haha. Jag och pappa åkte iaf hem till henne för att snacka om min situation med Cas. Han har ju tagit sin makt till en helt ny level och har nu satt sitt spel i system. Vi får väl se vem som vinner! HA!

Hemma hos denna hästkunniga människa fanns iaf tre hundar. Stora om man nu ska jämföra med min dammsugare. Bland annat en border collie och en hund som liknar exakt Lufsen från Lady & Lufsen. Tydligen var han en upphittad hund från Manhattans galna gator. Vilka historier va! Men den största överaskningen var ändå den coolaste. En Siberian Hursky! Vad glad jag blir. Tycker dem är så fina. Vill ha en kudde som är precis som en sådan :D

a

Men efter ngn timma var vi tvungna att skiljas åt. Så vi pussade och kramades och så hej.

Detta ska jag ringa och berätta för Viktor sen. Men nu mat, lite tv och massa plugg!

Kommentera inlägget här: