Fredagsäventyr!

Äntligen är det fredag! Och vad vi har kämpat denna veckan. Jag och Manny har suttit dag och natt och jobbat med projekarbete, därav den dålig uppdateringen. Men nu är vi äntligen klara med själva guiden! Bara fackuppsatsen klar, piece of cake. Jag känner på mig att detta kommer bli superbra :) Så himla skönt att den äntligen är klar. Det ska vi fira på lördag ;)

Denna veckan har jag lärt mig massa. Bland annat kan jag stolt säga att jag behärskar InDesign CS3 rätt så bra :) Och sen har jag lärt mig massa om hur det är att vara med en person 24/7 i ett antal dagar nu... Men det har varit kul! Vi har inte bara kämpat hårt, vi har haft skoj också :) Jag lovar att lägga upp utdrag av resutatet senare. Nu gäller det bara för vår handledare att rätta skiten så att vi kan skicka iväg den till tryckeriet.

Idag ska vi dra iväg på äventyr. Mer om det imon, det är nämligen hemligt. En liten överraskning för Manny ;)

aaaa







Gandalf:

Tänk på mig som inte fått träffa dig på flera dagar DÅÅ!

alice:

snygg tjej är du!!! :D

Kommentera inlägget här: