Det var en gång...

En gång hade jag ett liv. Det som händer nu med mig kallar inte jag leva ett liv. Jag mer... plågas av skolan...!
Seriöst, vad håller skolan på med? Vad tror dem att vi elever är? Några robotar som gör alla läxor och pluggar inför proven på natten och sover aldrig?

Jag har gått och lagt mig typ två varje dag på en skolvecka i ca tre veckor nu... Jag har haft prov, inlämningar, läxor, redovisningar, arbeten och så klart projektarbetet! Döaödöaööaöaöaööa (musik som när den onda killen kommer in i filmen)

Projektarbetet från helvetet. Det är vad jag och Manny sysslar med. Denna veckan, v 7 ska alla projektarbeten in... Toppen! Vi är inte världens bästa på att planera. Men det är inte lärarna heller! Dem borde verkligen inte pracka på oss massa skit under dess tre veckor när det är som värst med projektarbetet. Det leder till skolk. Iaf från min och Mannys sida.

Ni kanske undrar om vi inte gör något roligt som man borde när det är frivilligt och allt. Det gör vi med. Vi skriver en guidebok över Paris. Ni kanske kommer ihåg att vi var där i höstas :) Den är skitbra och vi är supernöjda. Det jobbiga är nu fackuppsatsen. Det finns så många regler för hur den ska skrivas och hur man inte får göra osv. Det är så svårt! Men vi ska fan klara det! Om alla andra har gjort det ska vi med klara det.

Så nu sitter jag här, kvart över ett i natten i min säng och tänker över mitt liv. Hur tråkigt det är och hur orättvist det är. Men på lördag blir det roligt igen! För då är allt som har med projektarbete över och det är sportlov :D

a

Nu sova! JAG ÄLSKAR MIN SÄNG!!!! AAAARRGGGHHHH ♥

Kommentera inlägget här: