Dagens

Dagens humör: Trött, sur (vädret)

Dagens mående: Helt ok, lite krasslig i halsen

Dagens borde: Plugga, plugga, plugga, och verkligen duscha!

Dagens frisyr: Uppsatt. Fett. Brunt. Oborstat

Dagens smink: Allt du kan tänka dig, massa kladdikludd

Dagens kläder: Jeans, linne, hoodie, mjukis

Dagens planer: Plugga, plugga, plugga, duscha, plugga, Glee, sova

Dagens materiella vill ha: Chaps, ny hjälm, nya ridbyxor, skor, bil, klocka, jacka, ridtäcke.... resecheckar?

Dagens fundering: Varför är jag så lat?

Dagens beroende: Glee

Dagens tråkigaste: Plugga och väder. It sucks

Dagens längtan: Till våren! Och till helgen, alltid längtan till helgen. Studentfest och förhoppningsvis tjejmys

Dagens superlängtan: Till sommaren!!!!

Dagens tidning: Svensk damtiding

Dagens låt: Somebody to love - Justin Bieber. Jag erkänner att han är bra. Jag smällter som en liten liten tjej när jag lyssnar på hans röst. Jag fantiserar om den när han blir äldre. Just nu är vissa höga toner lite väl hej-jag-har-inga-kulor.

 

Ni märker ju hur mycket jag försöker plugga... Jag känner mig så jäkla trött. Men det spelar ingen roll hur mycket jag sover för jag somnar ändå på varenda dumma lektion! Jag vill inte ha det så här längre. Och det värsta är att jag vet hur jag ska hålla mig pigg. Men seriöst, jag är lat, jag orkar inte springa varannan dag. Men jag vet att det hjälper. Men tiden är knapp och latheten stor. Och jag som nyss skrev ett tal hur viktigt det är med träning... Suck på mig och mitt liv just nu. Hatar början på veckan. Jag tror jag har blivit ett riktigt nattdjur. Jag kan hur lätt som helst vara uppe på natten. Ibland. Och jag presterar bäst på natten (inga dirty thoughts!).

Jag har prov i naturkunskap imon... jag har knappt pluggat. Och jag bryr mig inte :O vad har hänt? Kanske väntar jag på mitt stora genomslag som sångerska/skådespelerska. Haha! För då spelar det inte ngn roll vilka betyg du har... Vilket liv. Drömmen

Nu ska jag duscha. Sen plugga mer. Sen Glee, sen sova :D

 

a

Förra klä-ut-dig-studentfesten. Jag och Manny var lätt bäst!

Denna gången är temat: Jorden runt. Hjälp mig!

Kommentera inlägget här: