Alla hjärtansdag

 

Igår var det alla hjärtansdag. Hann inte skriva då så jag gör det nu :) Jag fick en ros av mitt hjärta. Vi hade även en väldigt givande pluggkväll tillsammans :) Vi gick igenom Sokrates, Platon och Aristoteles. Superkul! Speciellt på alla hjärtansdag. Nee men vi ska fira det bättre på lovet. Viktor fick av mig en låda, Annas lovebox!, med ett kvitto på att jag ska göra allt Viktor vill för en kväll. Bara inte det blir kolla på fotboll och äta revben! ;) Han fick även något som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen en chokladbiskvi formad som ett hjärta!v Och en chipspåse... haha

Jag fick, även jag, en chokladbiskvi. Av min älskade Manny! :D Tråkigt nog hade inte jag köpt ngt till henne. Men hon vet att min närvaro och kompisstatus höjer henne till skyarna ;) Puss på er mina underbara vänner! Älskar er

Kommentera inlägget här: