Sjuksöndag

Jag har sjukstuga här hemma. Mina lungor vill inte alls sammanbeta idag. Jag hade gått in på detaljer men undviker det i detta socialt öppna sammanhang. Vaknade massa gånger i natt av hostattacker. Detta måste sluta, jag kämpar med hostmedicin, varmt vatten och massa kläder när jag går ut men min kropp vill väl helt enkelt inte bli frisk.

Nu sitter jag och ska få ihop ett CV, detta kommer bli intressant. Brukade alltid ta hjälp av min systers CV som en slags mall, men det sket sig för ett tag sen när hennes dator dog. Så nu sitter jag här framför TVn och kollar på Clueless. Sakta men säkert ska det gå!
Cecilia Nylund:

allt bra idag?

alice:

heej anna! den här killens cv är grymt: http://klartmanskahajobb.blogg.se/category/cv.html, så du kan väl alltid kolla lite på det ;) lycka tilL!

Kommentera inlägget här: