Presenter från syrran

I går kom jag med ett jobberbjudande till min kära syster! Hon skulle städa mitt rum i utbyte mot alla mynt som låg på matbordet (det vill säga runt trettiosex svenska kronor), hon nappade direkt och när jag kom hem igår efter jobbet var mitt rum städat upp till tänderna. Sängen var bäddad, inga kläder på min fåtölj så man kundese att det faktiskt var en fåtölj, inget skit på varken mitt bord eller min byrå och man kunde se golvet! Superfint var det :)

Det ska även nämnas att min syster lagade mat till mig igår, jag kom hem på lunchen med tom mage och åkte tillbaka till jobbet med magen full av pannkakor. Även där glänste hon med sin hemmafruförmåga! Pannkakor med nutella, bananer, socker, sylt och jordgubbatr. Självklart inte allt detta i en och samma pannkaka! Men tänk er, kommer hem från jobbet trött och sliten och se detta matbord. Välkommen till himmelen!

Idag hade min syster varit i Växjö och köpt present till sin pojkvän. När hon kommer hem har hon köpt present till mig med! :D Motivering: för att göra mig glad. Glad tänkte jag, är jag inte glad? Det slog mig nu att jag faktiskt kröp ner och grät i hennes säng när Manny hade lämnat mig. Underbara syster!

a

aa

Kommentera inlägget här: