Var bara tvungen

Känner mig som 14 år igen. Men ibland måste man skriva lite töntiga saker här på bloggen. Så här kommer min parlista ;)



Vad heter ni?
Anna & Viktor

Hur träffades ni?
På skolan för några år sedan. Alltid vetat vem Viktor var men han visste inte vem jag var ;)

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och 8 månader den 26 :P

Bor ni ihop?
Nej

Har ni barn?
Nej

Har båda körkort?
Ja, och det är helt klart jag som kör bäst!

Kommer du ihåg er första kyss?
Naaaeee, pinsamt.

Vem sa "jag älskar dig" först?
Viktor ;)

Vem är äldst?
Viktor, ca två månader äldre

Vem är längst?
Viktor

Vem sjunger bäst?
JAG! Hahhaha neee jag tror faktiskt Viktor sjunger bäst

Håller ni varandra i handen på stan?
Njaaaa

Vad har ni gemensamt?
Går i samma klass, älskar Justin Bieber, tycker om kladdkaka och mjölk, älskar att shoppa och är väldigt känsliga ;) hahaha


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Jaa


Blev du kär vid första ögonkastet?
Neee, men vid andra


Har ni nån speciell låt?
Oja! I know u want me ;) haha

Har ni stora framtidsplaner?
Nee tar det som det kommer :)

Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja


Har ni varit utomlands tillsammans?
Jaa, Köpenhamn på en ölresa :D Mycke bra! Haha ;) annars inte


Vilket är ert bästa minne?
Helt klart varje gång Viktor sjunger ashögt i bilen eller när jag kom hem från Frankrike efter två veckor. Snacka om att det kliade i rumpan så mycket jag ville träffa Viktor! :)

Vem lagar bäst mat?
Viktor...

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ehm, plugga eller träna. Kanske Viktor smyger in till mig mitt i natten ibland ;)


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Njaee sådär 100 meter


Kommentera inlägget här: