Helsingborg

Jaa, jag vet att jag lovade att uppdatera igår men min data dog (igen!). Så Viktor har gjort någon tillfällig inställning på den så att jag kan kolla lite saker iaf. Allt är superduper stort på skärmen och jag är för trött för att komma ihåg vilka knappar som gör den mindre. Men nu ska jag iaf, klockan halv ett på natten, försöka komponera ihop några intressanta inlägg om hur mitt sista lov började. Enjoy! :)

Torsdagen! The big day! Dagen med stort D! Det våras för torsdag! Jaa ni fattar, den var efterlängtad. Vi stack direkt efter skolan, efter ngr rundor hemma hos mig eftersom jag hade glömt biljetter och vin blablabla. Våra bilar var fullpackade och humöret var på topp. Så sex galna och glada tjejer gav sig ner till skåneland.
Väl framme i Ängelgholm, Ninas snälla moster hade lånat ut sin lägenhet till oss för en natt, gjorde vi oss i ordning för natten.

Senare körde vi in till Helsingborg och gick på en supermysig restaurang. Jag beställde in bakad potatis med skagenröra med ett glas vitt vin. Kunde inte sitta fel! Kvällen började väldigt bra och fortsatte likaså :)

Vi gick in på ett relativt tomt Tivoli vid elvatiden. Vi köpte drinkar och pratade lite. Sen dansade vi hela natten lång och kom i säng vid fyra. Helt klart topp fem kvällar detta året!

a

a

aaaaaa

Efter en toppennatt i Helsingborg tod vi en liten sovmorgon och drog oss senare ner till Espresso House i Ängelholm. Där satt vi och åt frukost i typ två timmar innan vi rullade hem igen. Toppenstart på lovet!

Kommentera inlägget här: