Torsdagen på sista (påsk)lovet

Jahopp, dagarna rinner ifrån mig likt sanden i sandlådan. Solen går upp så strålande och lägger sig vacker och värmande framåt kvällen. Dagarna rullar på och det finns inget man kan göra åt saken. Jag undrar nu i efterhand varför jag inte pluggade flitigt på måndagen och tisdagen så jag slapp all skit nu till helgen. Men visserligen har jag alltid varit en livsnjutare och inte mycket för att göra saker i tid. Och vem orkar bry sig nu när det ändå snart är slut? Jag njuter av fulla muggar av solen, mat och mina kompisar.

Igår var jag och Manny på äventyr i Jönköping, målet var att hämta hem Theodore. Men vi passade på att springa en runda på stan och kolla utbudet. Ingen stor stad det där :P  Men de hade iaf Monki, HM och New Yorker så vi var glada. Imon ska jag och mamma till Växjö som sagt och lägga upp balklänningen. Ska även då kika in i lite affärer och kolla efter lite kläder. Behöver lite nytt nu när vi ska till Rom och Paris ;)

a



alice:

klaga på Jönköping sådär... usch och fy, dåligt! haha, vilken hemstads-patriot jag är :( längesen vi sågs nu Anna. det tycker jag är tråkigt, hoppas allt är bra.

Anna:

Hahaha Jönköping är fint ;) Det var längesen! Men det har gått rykten om att du stannar hela studentveckan? ;P

alice:

hihhi, ah det lutar åt det! ska bara byta bort mina jobbtider ;)

Kommentera inlägget här: