Superhelg

Almost en sådan som står ovan. Fredagen spenderades i goda vänners lag. Grillfest hemma hos Louise. Efter det var det Harry Potter som gällde hemma hos Manny. Halv fyra slocknade jag sött i min säng. Idag har jag städat lite i garaget och mycket i mitt rum. Känner mig väldigt stolt. Mer stolt över mitt prank jag gjorde på Elin. FYFAN vad bra det var! Ger mig själv pris som världens roligaste syster. Kanske berättar om det i framtiden. Orkar inte nu ;)

Ikväll har jag hängt med Johanna och Manny. Märk häng, det är coolt! Vi kollade Avatar, The last airbender och sen medans Manny sov kollade jag och Johanna på lite mer Avatar, fast från serien. Filmen sög btw. Sen vid halv två åkte jag och Manny till Växjö för att hämta Stefanie (stavning?) på en fest hon hade varit på. Nu är jag äntligen hemma och har krypit ner i Viktor säng. Han ligger här nu bredvid och sussar sött mot min axel. Så gullig när han sover och inte skriker, kittlas eller retas. Så ska det va! Nee skojar bara. Jag har saknat honom så!

Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg:

Hej va gärna med på veckan blogg tävling om du vill men ingen måste och fin blogg föresten kram Jummi Von Minji :)

Kommentera inlägget här: