¿qué pasa?

Jag ber om ursäkt för min kassa uppdatering. Skyller helt och hållet på skolan, kompisarna, pojkvännen, skogen, hästen, maten, toan, skolan igen och lite mamma och pappa. Men det ska bli bättring. För visst mår ni så mycket bättre av att läsa vilket roligt liv jag har? Och visst är det så att ni egentligen inte kan gå en dag utan att läsa vad jag har för mig? Men då kära läsare ska jag berätta om min helg. NU!

Fredag


Fredag är alltid dagen med stort D. Glitter och glamour får oftast vänta till lördagen, för på fredagar ska man mysa och fira in helgen med nära och kära. Så det var det jag gjorde. Jag pussade på min häst och min pojkvän ;). Jag och Viktor åkte en runda. Ut i skogen, väldigt random. Hamnade mitt ute i ingenstans och kom ut någonstans i Angelstad. Alla väger leder till Angelstad.

Lördag
Detta var dagen jag gjorde högskoleprovet. Fy fan! Eller.... det var inte så jobbigt. Det var mest tidskrävande. Och jag erkänner att jag var väldigt nära på att slumra till på eftermiddagen. Men eftersom det brann i röven (så lite tid hade vi asså på oss) så var jag tvungen att hålla mig focused hela dagen. Det var jobbigt. Själva testet gick nog helt ok. Skiter i resultat. Ska göra det två tre ggr till ;) Hihi, för det är så skoj!

På kvällen samlades vi ngr tjejer och spelade lite spel hemma hos Manny. Vi spelade återigen det berömda sätta-post-it-lapp-i-pannan-och-gissa-vem-jag-är, det är alltid en festhöjare (även om detta inte var en fest). Manny drog dock ner stämningen med sina få hjärnceller och lack of knowledge angående filmkunskap. Too bad! Neee skojar bara. Vi tyckte nog alla att hon var söt där hon satt och funderade ;)

Söndag
Min söndag började med att jag halv tre på morgonen gick hem till Viktor och sov spelmusklerna av mig. På morgonen gick vi upp och åt frukost. Sen kollade vi TV, jag somnade nog. Kollade cyckling. Populär sport i den där familjen. Men att gå upp tidigt uppskattades inte! Så jag tror Viktor gick och la sig när jag gick hem. Väl hemma åt jag och tränade och det var min söndag. Kollade på en skitbra film med, sett den tre ggr innan ;) Taken! Wooohoooo! Vågen!

Nu!?

Nu ligger jag i min säng och slösurfar. Jag har varit lite effektiv idag. Pluggade efter skolan, gjort italienskan och naturkunskapen klar. Bara svenska och franska kvar. Gör det i natt. Hoppas att Viktor kommer snart, jag saknar honom :) Tränade för Carina idag. Cassemannen har börjat bli lite slö och rent utav lat. Det är inte alls roligt att sitta och banka på honom. Får ge honom mer mat så att han orkar hoppträningen på onsdag.

Nehe nu funderar jag på att vara duktig och plugga lite mer.

a

Nu har våren äntligen kommit och de lättare jackorna åker fram!


Kommentera inlägget här: