Helg!

Nu är det helg ta mig fan! Jag slutade tidigare idag, så jag har varit hemma och städat, plockat lite, släppt ut hunden och kollat Oprah :D Mycket man hinner på 90 min. Vid fyra kommer Bex och då ska vi ta oss en promenad till hästen och hem. Känner att jag har en massa energi nu! Helt hyper! Kanske beror på att jag har börjat springa igen och äta lite bättre.

Ikväll hoppas jag på en mysig hemmakväll med älsklingen. Ska se om han också är up for it. Måste sova tidigt idag för jag ska upp tidigt imon och iväg till skolan, det är nämligen högskoleprovet på g! Ser inte alls fram emot det, men vem gör det eg? Lika bra att få det gjort. Pappa har ju till och med lovat att han ska köpa mat till mig som jag kan ta med mig imon.

Nu ligger Lady på min data, lyfte upp henne innan. Så det är lite svårt att skriva. När man ska radera ngt ligger hon med huvudet på den knappen så man får lyfta lite. Då tittar hon på mig med sina puppyeyes... awww.

Hörs sen! ♥

a


Kommentera inlägget här: