Det snurrar i min skalle

Efter en superhelg följer en supermigrän! Jiiippie. Det var för att vi satt ute typ en timma i solen på rasten idag. Mitt stackars huvud pallar inte värmen och jag dör inombords när värken kommer smygandes. Slutade två idag så drog hem och slängde mig i min säng. Vaknade igen två timmar senare med en ännu värre huvudvärk. TA MIG NU GUD! tänkte jag tyst för mig själv. Traskade upp och hälsade på min bästa vän i dessa situationer. Nämligen Treo! Han räddade mig, men mamma fick ändå gå ut till hästen och göra i ordning. Vilken tur att jag har ridit mycket på senaste så att han kan få vila lite idag.

Nu sitter jag och pluggar. Skriver en supertråkig text om Domitianus. Om det hade funnits ngt roligt att skriva om snubben hade jag gjort det, men det finns inget. Roligaste jag hittat är att han blev skallig som ung och skrev en bok om hur man tar hand om sitt hår. Dubbelmoral?!

Jag ska iaf sitta här och plugga hela kvällen och halva natten. Har matteprov på torsdag, italienskaprov på onsdag, redovisning imon i latin, naturkunskapsläxa till på onsdag och massa troligen engelskaprov på torsdag med. Snälla låt engelskan vara inställd. Måste hinna färdigt att läsa boken! GRRRrrrRRRrrr!

a

Ta mig till paradiset någon?

Kommentera inlägget här: