Wall street Money never sleeps

a

Bjöd med Viktor till Växjö (jag körde) i lördags på en riktigt mysig biokväll. Det var meningen att det hela skulle vara hemligt. Men ni som känner min familj, ni vet nog vad som händer ;) Iaf, jag tyckte filmen var bra. Tydligen var det en uppföljare men vafan, det gick ju ändå :) Måste säga att hela kvällen blev väl lite misslyckad på något sätt. Men det fixades till slut :) ♥ Ville ju bara göra något romantiskt på ettårsdagen. Men jag och romantik...
Cissi:

Ska vi följa varandra med bloglovin? :)

Mellisaurus-[rex]:

Var filmen bra?

007:

Jag tyckte det var jättefint gjort av dig Anna. Det blev inte misslyckat :) Du kan vara jätteromantisk när du tar i riktigt riktigt hårt :P nej skojar bara. Din familj förstörde det inte. jag trixade ut det själv. Jag älskar dig Anna och jag är så lycklig att vi redan haft ett år :D Puss

Kommentera inlägget här: